regn regn regn...

Det är väl typiskt, idag när jag är ledig och än så länge har huvudet på min sida (dvs inte ont) så är det regnigt och tråkigt väder. kaninerna har fått komma ut ändå i hagarna.. det regnar bara små små droppar (som egentligen inte kan kallas droppar - mer hög luftfuktighet!).
Jag vågar inte ge mig iväg på någon träning ännu eftersom jag inte vill få ett till migränanfall.

Så vad ska jag roa mig med idag då? Jag har redan dammsugit på våran nerevåning och städat ena badrummet. Jag är på tok för rastlös för att se på en film och det är ingenting bra på TV. Ska nog ta tag och städa mitt rum. Det skulle behövas, och kanske leka lite med katterna, de har levt rövare här på morgonen/förmiddagen. Jag väntar bara på att de ska bli trötta och lägga sig så man får lite lugn och ro! ;)

// ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback