migränanfall!

De senaste 3 dagarna har jag upplevt mitt livs första, och andra migränanfall! Och till den gud som styr våra kroppar vill jag nu hälsa att det räcker!

Det hela började i förrgår efter träningen, synbortfallet utvecklades till en huvudvärk deluxe och illamående. jag låg i horisontallägt i soffan från ca 19 och en timme frammåt innan jag tog mig ner till min egen säng och somnade för kvällen.

Idag urartade det hela vid lunch då jag återigen fick synbortfall.. (flimrande fläckar i synfältet) denna gång när jag stod och lagade lunch. efter det fick jag återigen en huvudvärk deluxe och har fått ställa in hela eftermiddagens planering och har legat och sovit mellan 13,30-16,30. Allt för att huvudvärken ska släppa eftersom jag ska gå på HARRY POTTER på bio om ca 50 min!

I övrigt har jag fått mitt antagningsbesked från universitetet och, skräll jag kom in på det jag sökt! ;) Platsgaranti is da shit! ;D Så det blir ett 30 hp examensarbetet för min del i höst! Mina kvällar kommer jag spendera tillsammans med en gammal kaninhopparkompis från linde, Helena som också kom in och vi ska flytta ihop i en trea förhoppningsvis!

Näe, nu blir det lite kvällsmat och sen ska jag ta mig ner till stan!
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback