Kroppen: lägg av!

I går när jag cyklade till jobbet tänkte jag på vilken shysst kropp jag har, ställer upp på alla äventyr, går upp 4 varje morgon utan problem, cyklar 1 mil till jobbet m.m.

Tyvärr har kroppen inte alls velat hänga med idag. Efter dryga timmen jobbad så började jag må illa, bli svag och inte alls bra. Det blev inte bättre utan vid 7,30 kapitulerade jag och gick hem. Direkt hemma gick jag och la mig och sov till 11,30.. Sen har det varit okej.. inte helt hundra är jag ändå...

Jag hoppas jag imorrn ska kunna bryta denna dåliga trend på jobbet, tummen, trucken och nu illamåendet... Inte alls kul.

Vi försöker dock lösa det hela med lite hemmagjord jordgubbs- och mascarponeost glass som står och rullar fint i maskinen. alldeles strax klar! :)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback