Himlabadet - bokstavligt talat

Hemma från några härligt avkopplande dagar i Sundsvall med jobbet. Vi badade bland annat på Himlabadet som är det finaste badet jag har varit på! Relaxavdelningen är helt otrolig, kostade bara 50 kr extra för att få komma in dit också. Skönt med avkoppling och inte behöva tänka på något ett tag, det behövdes verkligen.

Blev utgång igår kväll med Cissi. För första gången på jag vet inte hur länge så har jag varit helt ledig hela dagen efter. Att bara ligga och slappa är ibland alldeles för underskattat, det är väldigt sällan jag tar mig den tiden men ibland behövs det. Snart börjar även den här sommaren gå mot sitt slut och vi gör därför vårt bästa att ta till vara på alla kvällar som vi kan gå ut, inte direkt det bästa för varken ekonomin eller träningen, men det är ju bara sommar en gång per år ;-)

Jag har så svårt för att bestämma mig vad jag ska göra framöver. Stanna kvar på samma jobb? Leta nytt? Börja plugga? Till vad? Flytta? Nä usch, vill inte ens tänka på det och skjuter det bara framför mig... Vad som händer i höst är väl prio 1, så det ska jag försöka ta tag i.

Trots allt blir det förmodligen tävling för mig på tisdag, kvällstävling i Piteå. Känns väldigt kul, och skönt att slippa allt som hänger med när det är vår klubb som arrangerar :P

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och försöka göra något av den här dagen också. Kanske fara och handla lite, eller mata kaninerna. Ja, får se vad det blir :-)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback