vila vila vila..

Sedan i lördags har jag inte utfört någon träning alls. Jobbade sön och mån och igår var det även skola 11-17, vilket innebär en 12 h jobb/skoldag. Puh. När jag väl kom hem orkade jag inte träna.

Summan av kardemumman förra veckan blev i alla fall 4 träningspass! Varav 2 löpturer på totalt nästan 28 km! :) Dessutom hann jag med 1 styrkepass och ett styrke/konditionspass.

Idag blir det stallet efter skolan, ska försöka rida. jag hoppas att hästen är snäll och vill fångas. kanske blir det en tur i paddocken eftersom snön fortfarande lsyer med sin frånvaro och det är becksvart ute efter 15 tiden. Inte roligt när vi inte har någon ridväg med lampor.

Förhoppningsvis blir det ett par träningspass denna vecka, har bokat mig på träningspass på ons och torsdag. Så kanske lite löpning på det. Det är fortfarande aldeles för lite snö (första flingorna kom igår) för att köra skidor. Jag börjar bli lite lätt panikslagen för den delen..... Behöver verkligen träningstimmar!!

Nej, nu är det diskningstime.... Förstår inte hur diskberget alltid blir så stort?!!

/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback