veckoplaner!

Eftersom jag bara har tre dagars jobb denna vecka ska jag försöka hinna med lite mer träning än förra veckan. Idag, måndag står stallet på schemat. Igår var hästen på bråkhumör och jag fick inte fånga honom, så jag fick låna en annan häst som tur var. Sedan var det mockning och lunchfodring. Minusgrader innebär att man måste hacka loss bajs som frusit i hagen. Men det fixade jag på 45 min. :)

Imorgon tisdag vet jag inte riktigt hur jag ska göra, våra doktorander bjuder på egengjord glögg... Vi får se om det blir någon träning. På onsdag är det som vanligt min favoritinstruktörs pass! :) Det sista för terminen eftersom jag åker hem till mamma nästa tisdag.

På torsdag brukar jag som vanligt träna spinning på morgonen, och på fre-sön är det jobb som gäller. Kanske något löppass...? Vi får se.

Nu ska jag klä på mig och ge kaninerna nytt vatten. Baloo har variut lite jobbig i natt, han har velat ligga med sin päls/sina morrhår mot mitt ansikte vilket kitlas väldigt mycket! Så jag har hela tiden flyttat på mig.. Så har han flyttat efter.. Sen har han härjat i min säng ett tag med. Dessutom har han lyckats kloa mig så jag fått ett rivsår på näsan!!

Nu hoppas jag att snön kommer snart.. Det börjar kännas lite svettigt inför tjejvasan... Bara 2 månader kvar!!! :S :S

// anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback