underbar vardag!

Då var det vardag igen, det känns bra. Idag har jag jobbat, handlat, pantat all vår pant, städat hos kaninerna och haft dem ute innan jag hamnade i soffan och här sitter jag fast. Ska snart försöka ta mig upp... Men just nu är jag så trött i kroppen att jag bara vill sitta och vila.

Idag har jag även testat mitt nya träningsset mer, och jag är så nöjd med det! Det är så skönt att vara ute och det inte blåser kallt om låren! Dock blir det inte mycket mer träning än städningen av burarna för dagen. Helt slut är jag verkligen!

Imorrn är jag i alla fall ledig och ska försöka få en frisörtid, förhoppningsvis är det lika milt idag så man kan cykla in till stan (imorse vid 4,30 när jag åkte till jobbet var det 7 !!! plusgrader!!).

nej, nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan...
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback