Träningsvärk!

Shit vilken träningsvärk jag fick av gårdagens pass. Jag lassade inte på tyngre än jag brukar, men ändå är benen helt slut, haha. Nog för att det är länge sen jag körde styrka, men jag har ju gått på skivstång massa gånger under hösten med samma vikter som igår, utan att få sån här träningsvärk. Det gick tungt igår i alla fall, men förhoppningsvis var det ett träningspass som gjorde nytta i alla fall :-)

Idag blir det jobbet från kl 14. Sitter här och försöker plugga lite nu, men jag är mest bara okoncentrerad. Om 2,5 vecka startar vårterminen och jag vet inte om jag ska vara där eller inte. Blir galen på den här ovissheten. Jag är en riktig planeringsmänniska. Sen skulle jobbet kännas så mycket lättare om jag bara visste att det är sista rycket nu. Min lärare skulle gå igenom mina papper i november eftersom hon inte hade tid i oktober. Sen när halva december gått så hörde jag av mig, då skulle hon gå igenom allt "nästa vecka" som skulle vara julveckan då, och nu när jag frågade igår hade hon fortfarande inte kollat på det. Blir ju galen och känner mig så himla maktlös.

Jag lämnade in mina skidor på Lindells igår, så på fredag eftermiddag ska de vara färdigvallade. Inte lätt att vara nybörjare, han ställde ju massa frågor som jag inte hade någon aning om. Men nu ska de iaf lägga på glidervalla och borsta dem ordentligt och så, så att det går in i alla porer. Så är det bara för mig att mixtra med fästvallan sen, eller ja, det är väl inte så bara för min del, men ändå :-)

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt pluggande :-)

/Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback