tränat!

Igår blev jag först lite besviken när jag kom till träningen, inte min favoritledare... Och därmed inte mitt favoritpass. Men det fick bli ett powerstep pass. Tyvärr hade jag känningar i brutna-tån-foten och höger knä. Nej nej nej. Inte OK!

I morse blev det ett spinningpass, trots att jag inte maxade var jag SJÖblöt av svett när vi var fädiga. eftersvettades något enormt gjorde jag med. Så jag hoppades att det skulle vara dött i forskningskorridoren i skolan eftersom jag gick dit direkt och odlade om mina bakterier innan jag gick hem för att duscha. Och tack och lov så var det tomt!

I övrigt har jag insett att det är ju faktiskt snart jag ska vara klar med mitt arbete!! Idag ska jag elchocka E coli och föra in nytt DNA som jag gjort. DNAt är en hemmabygd "ring" (plasmid) som jag alltså kombinerat ihop helt själv! Det är så fruktansvärt coolt att folk har kommit på hur man kan göra sånt här!! Jag fattar inte vilka brainiacs de måste vara!! Jag hoppas att det klippa och klistra jobb jag gjort har gått bra, det får vi se imorrn om mina coli har överlevt!

I övrigt hoppas jag att jag ska orka med någon springtur de närmaste dagarna. Jag jobbar dock lördag och söndag plus att jag har stallet på söndag... Så måste jag till skolan både lör&sön för att stryka om och odla bakterier. Vi får se, egentligen är det rätt sjukt, man kan sitta vid datorn/TVn i timmar och så säger man att man inte har tid att träna...!! När det kanske räcker med 30 min träning...

Nej, dags att packa ihop och dra till skolan.
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback