Snart lite julledigt

Förra veckan blev en helt ok träningsvecka trots all stress, med tenta och annat. Skivstång på måndagen, löpbandet (6km) på fredagen och så spinning på söndagen. Den här veckan kommer nog inte inehålla så mycket träning. Har inte tränat hittills. Tänkte nog hinna ner en sväng imorgon, då har jag bara skola, inget jobb, så det borde jag hinna. Sen är det jobb torsdag och fredag som står på schemat. Och på lördag är det ju julafton, så då åker jag till Göteborg och min familj som jag längtat efter. Men jag jobbar annandagen, så det blir en snabbvisit. Imorgon är i alla fall sista dagen i skolan fram till vecka 2. Har dock hemtenta, som dessutom är en fältstudie, så jag kommer ha att göra, men ändå. Det ska bli skönt att ha lite tid att planera själv och inte bara kolla på klockan ständigt och jämt för att hinna med alla tider som ska passas. Nej, imorgon ska jag hålla föredrag i skolan igen, bara ett kort sådant, men ändå. Det är bäst att jag försöker ta tag i det nu, eftersom jag jobbat istället för att plugga under dagen.

Förresten är det såå fint ute nu. Vitt. Men på fredag ska det bli 7 plusgrader såklart, typiskt. Jag vill ha mer snö!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback