skitdag...

Idag på jobbet var det inte alls någon bra dag. Jag skulle för första gången på jättelänge vara arbetsledare på Tag självlagret istället för ute i varuhuset... och det gick verkligen skit. Första lastbilen fick vi ur fort och då gick allt enligt planen, andra lastbilen tog verkligen aldrig slut. De höll på att dra ut grejer ur den i 2 h (2 pers) vilket är mer än vad det brukar ta.. Sista lastbilen gick rätt fort, men då var klockan redan efter 9 och vi hade mindre än 1 h på oss att fixa allt. Lösningen på det blev en massa pall med gods som står på våran lastkaj. Det är så typiskt att jag ska få sådanahär dagar.. de är ju inte direkt självförtroendehöjare precis.. Men, man måste lägga detta bakom sig och blicka framåt.

Imorrn drar jag ner till min pappa i helsingborg. Jag har diskat och städat kaninburar nu på kvällskvisten och nu återstår bara det sista packandet innan jag är redo. :) Men det är saker som tandborste och sånt....

Nu blir det snart sängen för min del, efter en hård dag på jobbet och en tur i stallet så är jag rejält trött. Så skönt att vara fysiskt trött och kunna somna direkt!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback