Kvällsrunda! :)

Idag har jag genomfört två rejäla failande, först tvättade jag min klocka i tvättmaskinen. den verkar dock ha klarat sig tack vare att den fick torka i ett 37-gradigt värmeskåp ett par timmar i skolan idag.

sen hade jag fått ett mail från min chef om att vi skulle ha obligatoriskt (med fet stil!) möte idag. Så jag planerade in min skoldag efter det vilket inte var så svårt egentligen men... Och åkte till jobbet. Väl där så var mötet inställt. Men rätt till mina timmar hade jag, så vi ägnade två timmar åt bemanningsplanering och sen fick jag ett riktigt pepptalk. egentligen sådant som jag verkligen vet, men som man behöver höra. Sånt som att det jag egentligen är bra på är just kemi, och att plugga. Att jag faktiskt har en enorm drivkraft, att jag VILL och KAN! Det är bara 2 månader kvar och det här klarar jag!! Jag fixar det här! Hur lätt som helst egentligen!

Väl tillbaka i skolan satte jag mig och skrev på arbetet, gick igenom min handledares kommentarer och vad jag behöver fråga henne om. Sedan blev det en tur till stallet, i rejäl båst och duggregn, mörker och så skulle jag mocka en stor hage.. det blev ingen ridtur på det kan jag lova.

väl hemma kände jag mig stark och peppad, svirade om till nytvättade träningskläder och gav mig ut på en liten runda.

5,8 km blev det med ett litet stopp på mitten vid universitetet för att snyta mig och dricka lite vatten. och på't igen! de första kilometrarna var ganska tunga, men sen rullade benen på fint och avslutade med en trevlig spurt i sista backen! Bådar gott inför lördag! Förhoppningsvis regnar det inte för mycket..

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback