julledigt.

Imorrn åker jag hem till min mor för julledigt. Det känns jättekonstigt, jag tror inte jag har förstått det, att jag har ledigt nu... Eller efter imorgon. Nu har jag kläder i torktumlaren och på torkhängare i badrummet. Det var tur att jag tvättade idag, hade ungefär noll rena kläder.. Eller, några men.

Julledigt innebär nog inte mycket träning, idag ska jag på julmys med jobbet också, vilket innebär att det inte blir mycket till träning, och imorrn eftermiddag går tåget till Stockholm! :) Blir nog en del turer på stan eftersom jag hittills köpt 2 halva julklappar. Bra där anja... (not). Dock har jag bara syster och bror kvar och det ska jag nog kirra in.


Bjuder på en härlig bild på vårat troll Baloo, tagen i lördags.. Han är så söt, nu ligger han som vanligt och sover i mitt knä. Tänk att så mycket kärlek kan befinna sig i en sån liten kropp... Och att bara någons närvaro kan göra en så otroligt glad!! Fatta vad jag kommer sakna honom i jul!!

Nu blir det fixande och packande, ska packa både kläderna (till resan) och skolväskan.

Tjipp! / Anja

Kommentarer
Helena säger:

Haha vilken söt bild :D Vi kommer sakna dig också!

2011-12-19 | 09:03:33
Bloggadress: http://granris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback