IntervallFlex

Var på IntervallFlex i söndags. Testade ett nytt pass, men med en ledare som jag gillar. Det var ett riktigt bra pass tyckte jag. Var dock inte alls i form och fick det kämpigt, men det är väl så det ska vara med träning. Passet bestod av en halvtimme intervaller och knappt en halvtimme rörlighetsövningar, typ stretching fast i rörelser. Alltså gäller det att ge järnet första halvtimmen för att sen få en riktigt skön flex-del. Jag gav allt jag hade, mer kunde jag inte göra, var helt slut.

Förra veckan blev det bara 2 träningspass. Hade ju tänkt träna i onsdags eftersom jag var ledig då, men den dagen blev helt förstörd så det blev inget med det. Det var en tung vecka, så jag får vara nöjd med 2 pass.

Ikväll blir det SkivstångIntervall. Det är lätt det jobbigaste passet av alla som jag gått på hitills, men jag har jobbat flera tisdagar i rad nu så det ska bli kul att äntligen komma iväg på det.

Igår och idag har vi haft inventering på jobbet. Började kl 6 imorse, men det gick över förväntan så det var skönt att få komma hem och ha dagen ledig. Ska ner till skolan på föreläsning kl 13 och sen blir det ju träning ikväll. Nästa vecka har jag tenta. Ligger sjukt mycket efter, men det får lösa sig på något vis. Förra veckan har förstört hela min koncentrationsförmåga, men men. Jag får göra mitt bästa och se hur långt det räcker.

Kylan har kommit så nu saknas bara snön. Ligger faktiskt lite, lite snö på sina ställen och vattenpölarna tinar inte ens upp på dagen, så vintern är helt klart på väg. Hoppas den kommer snart så att längdisarna få komma ut ur garaget och röra lite på sig :-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback