Ingen träning, men väl städning och jobb!

I en svag sinnerförvirring i veckan fick jag för mig att jag skulle få sovmorgon i helgen... Ha, vilket skämt! Klockan ringde som vanligt 04:20 och 6 h senate kunde vi ha rott hem hela varupåfyllnaden för dagen. Jag har faktiskt märk skillnad på mig själv senaste veckan, på jobbet är jag betydligt mycket lugnare, stressar inte upp mig för saker och tar inte saker så hårt som jag gjorde för någon månad sedan. Då var det livskatastrof om vi hade ett par pallar kvar efter 10. det känns skönt, blir mycket roliagre att gå till jobbet då! Idag hann vi med råge färdigt (vi var färdiga vid 09.20) och dessutom med en sjuk! :D Det känndes fint!

I övrigt denna vecka har jag bara hunnit med 2 pass, två träningspass. Det sämsta sedan jag hade min månadsvila med den brutna tån. Men å andra sidan kommer jag ha hunnit med 5 dagar på jobbet och 6 i skolan. Det får väl jämna ut det hela. Nästa vecka är det betydligt mycket lugnare med jobb, bara 3 dagar (fre-sön). det ska bli skönt.

Idag har jag även tagit lite disk och plockat och sorterat min tvätt, ska äntligen tvätta idag. Igår och idag har jag inte haft någon jobb t-shirt att ha på mig (har kört med ett vanligt linne) vilket vi egentligen inte får. Men jag har bara en jobb t-shirt. Men imorrn blir det åter i min IKEAtröja!

Nu ska jag även ta tag i förådet vilket ser ut som ett smärre bombnedslag, ska försöka bringa lite ordning så man lättare kommer in/ut.. Sen blir det nog inte så mycket mer för dagen..

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback