Tillfreds

Idag har varit en sån där dag som man behöver lite då och då. Jobbade natt och slutade vid 11 i morse och sen inga måsten eller planer alls. Var i stallet ganska länge, passade på att flytta hagarna ute i hästhagen till den nedanför som jag annars skulle vara tvungen att trycka in i planeringen imorgon. Passade även på att städa lite och klippa klor på några. Sen hem och äta middag. Fixade, planerade och ringde några samtal inför Tisdagsträffen (ett hundratal motorcyklister som åker till olika ställen där ideela föreningar säljer fika) som vår klubb ska arrangera på tisdag. Satt lite vid datorn. For ut och sprang. Dusch, och nu sitter jag här vid datorn igen. Alldeles nyss började filmen som jag hade tänkt att se, så ska bara skriva klart här sen är det slapp framför tvn som gäller :-)

Träningsmässigt så har veckan varit väldigt bra, trots att jag har jobbat 60 h så har jag hunnit med att vara på gymmet två gånger och som sagt varit ute och sprungit idag för första gången på jättelänge. Förstår inte varför jag inte pallrar mig ut, tycker egentligen det är väldigt skönt, speciellt efteråt ;-) Får kanske försöka ta tag i det... Trodde faktiskt att jag skulle vara med död än vad jag är, så min kondis är kanske inte så hemsk ändå ;-)

Resten av veckan har också varit väldigt bra. Tror jag är inne i nåt slags "flow" nu, känns som allt går bra och jag lägger ingen större energi på det som inte fungerar riktigt som jag vill. Väldigt skön känsla att känna sig tillfreds med i princip allt.



Var till Pdol förra helgen och det var lika skoj som vanligt, kanske till och med lite roligare. Är inte alla som lyckas köra fel väg genom Frasses Drive-in i Piteå bl.a.!

Nä, nu är det dags att lägga fokus på filmen. Ha det alla!

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback