Dags att bestämma sig?

För andra dagen i rad kommer jag gå och lägga min före 24. Helt otroligt, jag börjar äntligen vända tillbaka dygnet! Nog för att jag brukar få mig upp tidigt även om jag lägger mig sent, men det kan ju vara bra att få de timmars sömn som rekommenderas :)

Har de sista veckorna varit riktigt duktig på att släpa mig till gymmet, har nog blivit 3-4 ggr/vecka och det är jag väldigt nöjd med. Äntligen har jag fått tummen ur och då brukar jag faktiskt vara bra på att fortsätta med det. Dessutom är det några av mina kompisar som har eller kommer att köpa gymkort på samma ställe så det känns super! Har än bara kunnat vara med på en av innebandyträningarna, vilket nog var bra. Är osäker på om det är meningen att 21-åringar ska spela. Kändes inte som det dagarna efter kan jag säga, träningsvärken var något utöver det vanliga och då hade vi ändå bara spelat i princip hela träningen. Är ganska glad över att laget är så oseriöst, innebandyn har inte prio 1 hos mig och då får jag inte så dåligt samvete om jag missar något.

Har fortfarande inte bestämt hur det blir med jobb i höst. Har inte bestämt om jag ska tacka ja eller nej till försäljarjobbet... Jag vet, jag borde ha bestämt mig förra veckan och har dåligt samvete för det... Har fått ett kryptiskt samtal av min nuvarande chef som lovade mig att de kommer erbjuda mig mer tid på schema - från och med september, och ganska mycket mer tid än vad jag har nu (har bara 33% på schema i höst). Grejen är bara att han inte kunde berätta hur mycket mer tid jag får, inte när det börjar, inte med vilken brukare det är och inte när jag får veta allt det... Tycker det borde vara som när man gick på dagis, har man sagt A får man säga B och det gör mig bara irriterad.

Nä, nu ska jag se klart Sex and the city. När började de visa det på 3:an? För mig som är mörkrädd är det en alldeles perfekt avslutning på kvällen innan det är dags att krypa till kojs.

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback