Tji fick man...

Vaknade upp i morse med ont i halsen. Jag som ofta brukar ha mindre förkylningar lite hipp som happ har klarat mig länge, kommer faktistk inte ihåg senast jag var sjuk. Ta i trä... :)

Var planerat att jag skulle hämta Mimmi idag och träna och gå en sväng på stan, men hon hade också vaknat med halsont så det blev bara shopping för vår del idag, men inte dumt det heller ;) Jobbar dygn imorgon och tog även på mig kvällspasset ikväll då en jobbarkompis ville ge bort det, så det slutar med att jag jobbar två långpass i rad; fredag 16.00-lördag 11.00 och lördag 11.00-söndag 11.00... Min arbetsgivare har sina egna regler om man säger så. Hur som helst är det ju mitt val, och eftersom jag ändå jobbar lördag kan jag lika gärna jobba fredag också :P Känns iaf bra när lönen kommer.

Nu ska jag diska bort högen i köket och sen bege mig mot jobbet. Är väldigt avudsjuk på alla som får fara på Dala Expo i helgen, blir första gången på 5 eller 6 år som jag missar det, tyvärr kan man inte göra allt... Ha en trevlig helg alla!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback