omotiverad..

Senaste veckan har jag kört med handbromsen i bokstavligt talat. allt har gått segt, jag har varit trött, omotiverad och bara allmänt negatifierad. För många jobbdagar på rad (alla med tidiga mornar) dvs för lite sömn gör mig negatifierad och jag har mest av allt bara velat sitta och tjura i ett hörn.

I morgon är jag i alla fall ledig och ska verkligen ta sovmorgon. Ska bli så grymt skönt att inte behöva ställa klockan på 03,55!! Ni anar inte!

Jag hoppas att en vilodag ska göra mig på bättre humör, jag gillar verkligen inte att vara såhär negativ, det är inte jag! Har även lite småplaner på att kanske testspringa benet idag.. var ju snart 1½ vecka sedan jag blev påkörd men går fortfarande med lindat ben... Vi får se!

Hoppas på en mer positiv anja imorrn... det återstår att se!

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback