Nya lyan!!



Puh. Stora flyttdagen gick igår. Lyfta, bära, flytta och stäääda! Men nu är allt flyttat (utom min cykel men..) den tar jag sen! Och vilket kaos det har blivit. Just nu är allt i oordning och det är ett smärre kaos. Just nu har jag iaf flyttat i ordning i hallen vilket gör att jag inte behöver hoppa över en skohylla för att komma ut ur mitt fönster. :)

Det är min träning för helgen... ;) Lyfta kaninburar är bra armträning! :P Men imorrn drar allt igång igen! Examensarbetet, träningen... roligt ska det bli!

Dock blir det ju inte så mycket jobb nu. Men det kanske är bra? Mitt sista jobbpass klarade jag mig i alla fall utan att köra sönder någon av värde (eller jag körde inte sönder något alls!!, även fast jag satt i min oturstruck).. Men å andra sidan gick jag in i min truck med huvudet före och gav mig själv en schysst bula... typiskt!!

Nu blir det dock stallet, ingen ridtur hinner jag med, men mockning & lunchfodring ska göras!

tjilevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback