När man tänker efter...

Är det inte konstigt att det gått som det gjort senaste dagarna på jobbet. Jag räknade igår till att jag haft 11 dagar ledigt sedan 12/6, förutom min semester på 10 dagar. Det kanske inte är så konstigt att hjärnan inte alls är med på noterna!

Idag tänkte jag gå upp vid 7 snåret för att ha gott om tid att fixa. Tjena, jag vaknade av ett sms 8,45. Då klev jag iaf upp ur sängen. Men trots detta har jag ändå hunnit med allt utom en sak på att göra listan... Och det ska jag fixa direkt efter detta. Gåt ut med massa glasburkar. sedan blir det nog ytterligare en vända till nya lgh och sen kanske lite packande innan stallet.

Hade råkat kolla fel i kalendern och tur var väl att jag kollade igen, har pållen tis,tors och sön denna vecka.. Inte fre-sön som jag trodde :P

Som sagt, huvudet... ;)

Nej, mer fixande här hemma!

/ ANja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback