Motivera sig själv!!

Ibland måste jag påminna mig själv med att det enda som står ivägen för att nå stjärnorna är mitt eget huvud!

ibland måste man bara ge sig fasiken på att något ska gå och ta sig igenom det - hur plågsamt det än är, eller hur plågsamt man än tror det ska vara! För oftast tror man att det kommer vara fruktansvärt plågsamt - men så är det inte ens hälften så plågsamt..

Det enda jag måste nu motivera mig till är blodomloppet. Ta mig runt de där 10 km med ett leende på läpparna.. och på en fantastisk tid!!

Min mini-utmaning denna vecka är att varje dag cykla hela veckan upp för hela backen. De tre dagarna som jag har jobbat denna vecka har det gått utmärkt!! Inga problem egentligen, bara att man i huvudet bestämmer sig för att man ska lyckas!

Idag har jag tagit mig ut till stallet och ridit 2 hästar, både min medryttarhäst Rappen och så fick jag testa en annan islänning, Fylkir. Det känndes i kroppen att rida en annan häst... Men även kul! bra gick det också så, jag är nöjd. :)

Nu blir det strax mat...

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback