kliar i löpargenerna..

Åh, jag vill så gärna ut och springa, men jag förstår att när man har ett ben som det gör ont att stödja på utan bandage är det ingen bra idé att springa... Hm.. Blir inget blodomlopp under 50 min. Det kan jag till och med förstå. Får försöka göra mitt bästa att komma imål på runt 55 som stadsloppet.

Typiskt.. Att jag alltid ska skada mig! Veckorna innan stadsloppet var det ju hälen som skalades av i trappen, och nu vaden som gör ont. :(

Nu ska jag i alla fall ge mig ut i stallet, rida kan jag ändå. Utan sadel blir det för att inte lägga för mycket tyngd i stigbyglarna (och på så sätt benet). Ska ta med mig en burk ut och kanske plocka lite blåbär. Finns sinnessjukt mycket där ute! :)



Såhär glad är jag i alla fall för att jag är ledig idag och redan har fixat tvätten! :)
// Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback