Dålig jobbhelg..

Ja, det skulle man minst sagt kunna säga. Min tur med truckarna denna helg har varit under all kritik.. Började i lördags med att jag fastnade med en truck under en metallskena, för att komma loss så fick jag köra ut och förstörde nödstoppet på den trucken... Lite senare körde jag in i två pallar med vaser, kras sa det... och sen när jag skulle räkna de trasiga vaserna så skar jag mig i pekfingret.
Igår klarade jag mig utan några större missöden...

Men idag var det dags igen.. Råkade först stöta till ett galler på vårat lager som är uppe i luften (om ni varit på tag självlagret på ett IKEA så vet ni de stora hyllorna där vi har våra pallar...) så den var vi tvugna att rätta till. Lite senare fastnade jag med en annan truck under en metallskena, så min varningslampa på taket stöttes i och kortslöt hela trucken så den inte gick att starta ens. Där stod trucken mitt på lagret och gick inte att få igång. Det var en lång ramsa av mindre snälla ord som hördes därefter.. Och min chef skickade ut mig från lagret och bort från truckarna. Jag fick gå och dra pallar för hand i varuhuset. Men det var skönt. Lämna ifrån sig arbetsledarrollen och inte köra någon truck. Bara gå och göra det man blir tillsagd om!

Jag tror det har varit lite för många dagar på jobbet i sommar, huvudet börjar bli sådär frånkopplat från kroppen. Att jag liksom inte vet vad jag gör och att det bara blir. det i kombination med att jag alltid ger 150% på jobbet gör att det har blivit lite för många vändor med truckarna i stallagen istället för mellan dem. Jag tror kroppen behöver vila och att jag inte behöver ta ansvar.

I övrigt har jag äntligen köpt krukor så nu ska blommorna planteras om. Dessutom hittade jag ett toppenfint lakan som jag gått och sneglat på halva sommaren på fyndavdelningen... Den fick följa med hem! :)

Och den största nyheten av dem alla: Jag har fått nyckeln till min nya lägenhet!! Och varit bort med en vända med grejer! :) Nu blir det mycket flytt, lite jobb och kanske någon träning. LÄNGTAR med stora bokstäver till riktiga träningen drar igång nästa vecka. Att jag ska vara den första till att köpa träningskort!!

Over and out! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback