att behöva lämna något som man inte känner sig färdig med...

Sitter i ett väldigt tomt vardagsrum, en soffa, en TVmöbel och TV, ett bort, en matta och en bänk. Inga prylar. Mitt eget rum är helt ihopplockat och hyllan ser helt öde ut.

Just nu känns allt bara vemodigt. Att lämna en lägenhet som man trivts väldigt bra i, som man inte känner sig färdig med. Det känns ganska tungt. Den nya lägenheten är superfräsh och ljus, egentligen finare än denna. Men, jag kommer sakna att sitta och titta ut genom vardasgrumsfönstret och se solnedgången, sakna mina grannar, alla barnen, den gravida kvinnan (som iaf hann få sitt barn!).

Men, det är en förändring som jag förmodligen kommer anpassa mig lika bra till som allt annat som hänt genom åren (speciellt de senaste åren)... Det kommer gå bra, allt måste bara få landa, få gå några veckor och lugna ner sig.

Imorgon är även min sista dag på sommarschemat, även det känns jobbigt. Jag trivs så bra... Men, jag har varit på universitetet för genomgång av mitt examensarbete, och det kommer också bli roligt.

Måste det finnas så många roliga saker här i livet, hur ska man kunna välja vad man sa göra???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback