Trött kropp

Idag har min kropp varit trött trött trött.. ända sedan lägret 6-8/6 har kroppen inte svarat som vanligt. Jag syrar jäkligt fort nu, mycket fortare än vanligt. Vilket känns tungt.. Jag hade planerat att vara ute och springa rätt mycket i helgen men jag tror jag får skriva om planerna lite, försöker fokusera på simningen. 
I söndags körde jag mitt första öppet vatten simpass på evigheter (!) och det känndes tungt, ovant och jag får upp så skyhög puls snabbt, jag är ingen vatten-människa... Men jag ska göra mitt bästa, försöka att vänja mig vid simningen. 
 
Det ända problemet är att väderprognosen säger 11 grader och sol/moln i Stockholm på fredag. Och det jag behöver är öppet vatten simning, att simma i bassäng ger givetvis muskler - men det är en helt annan sak att simma i Öppet vatten, jag får helt enkelt se vad temperaturen blir och hur det ser ut. 
 
Jsg hoppas att kroppen kommer tillbaka snart, för nästa helg (29/6) ska jag springa ett 21km lopp i min hemmaskog (Salomin Trail Tour Globen), har fått en startplats så det är klart jag ska springa :) kom igen benen, jag vet att ni kan leverera!!
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback