21 km tailtävling!

Idag har jag genomfört min andra 21km tävling. Betydligt bättre utgångsläge vädermässigt, 15 grader varmt, molnigt och lite vind. Målet var som sagt att hålla bättre än Kolmården och förhoppningvis slipa lite på tiden. Banan är fin, mycket nya stigar som jag aldrig sprungit på - trots att det är min hemmaskog. Jag knatade på och dack vatten och sportdryck i vätskedepåerna som verkligen kom ofta! (6st på 21 km - myckey bra!). benen fick mata på och det var stundtals tungt och magen krånglade lite, inte så jag behövde kräkas alls, utan mest att det gjorde lite molnande ont. 
 
 
runt tog jag mig iaf på 2h:47 min, En sänkning tidsmässigt på 26 min från Kolmården! Nu var det ju som sagt en helt annan temperatur...Efteråt var det hamburgare med löpgruppen och nu sitter jag med benen i stödstrumpor i horisontalläge och ska försöka få i mig lite mer mat innan det blir sängen..
 
/Anja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback